רפורמה במכון התקנים: הכנסת אישרה את החלק הראשון

אבי יעקב No Comments on רפורמה במכון התקנים: הכנסת אישרה את החלק הראשון

במליאת הכנסת אושר ללא מתנגדים חלקו הראשון של החוק שהגיש שר הכלכלה ניר ברקת ברפורמת התקנים. ברקת: ״עשינו היום היסטוריה בדרך להשלמת החוק. מה שטוב לאירופה -טוב לישראל״.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת אישרה לפני זמן קצר בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה וללא מתנגדים, את חלקו הראשון של החוק ההיסטורי שהגיש שר הכלכלה ניר ברקת ״מה שטוב לאירופה – טוב לישראל״.

החלק הראשון של החוק מסדיר את הכניסה של המוצרים שעומדים בתקן האירופאי, ללא כל צורך בעיכובים בכניסה לישראל של מכון התקנים או הרגולטורים הממשלתיים. בכך יבוא קץ לסירבול ביבוא לישראל, לעיכובים ולריבוי הבדיקות בנמלים – שהקשו על הייבוא לישראל והעמיסו על היבואנים עלויות גבוהות שגולגלו בסופו של דבר על הצרכנים.

שר הכלכלה ניר ברקת: ״עשינו היום היסטוריה בדרך להשלמת החוק ׳מה שטוב לאירופה טוב לישראל׳. מהלך החקיקה שעולה היום לקריאה ראשונה בהסכמה רחבה, יאפשר ליבואנים להכניס את מוצריהם העומדים ברגולציה האירופאית להגיע ללא הפרעה ישירות למדפים של הקמעונאים, להוריד בירוקרטיה, זמן יקר ולחסוך בעלויות ליבואן. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולחברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה שתמכו בחוק החשוב שאושר היום ללא מתנגדים בכנסת ויטיב עם כל אזרחי ישראל. עם תחילת מושב החורף, בכוונתי להשלים את חקיקת ׳מה שטוב לאירופה טוב לישראל׳ במהלך חקיקה שמטרתו לאפשר לכל מוצר שנמכר באירופה את הכניסה והרשות להימכר בישראל, ובכך להגדיל את היבוא לישראל בהיקפים נרחבים, לאפשר תחרות אמיתית שתחליש את המונופולים ותגדיל את התחרות הבריאה בישראל. כי מה שטוב לאירופה – טוב לישראל!״.



0 תגובות